oferta

KONFEKCJONOWANIE

ETYKIETOWANIE

FOLIOWANIE

TRANSPORT

MAGAZYNOWANIE

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

  • Integracja systemów IT
  • Opłata zależna od ilości wysyłek
  • Wysyłka w dniu złożenia zlecenia
  • Pracujemy 6 dni w tygodniu
  • Dostęp online do stanów magazynowych
  • Zapytaj eksperta +48 504 703 153 ; e.pogorzelska@pro-logis.waw.pl

zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z naszym biurem telefonicznie lub wypełnij formularz

  

OBSŁUGA SKLEPÓW INTERNETOWYCH 

Na czym polega logistyka w e-commerce?

Dzięki kompleksowej obsłudze sklepu internetowego, rozwój firmy na rynku staje się możliwy, a usługi skierowane są efektywniej do klientów online. Przyśpieszenie rozwoju biznesu i zdobycie mocniejszej pozycji w branży stają się faktem, gdy korzystasz z usług profesjonalistów. W przypadku e-commerce, kluczowe jest zaangażowanie specjalistów bezpośrednio odpowiedzialnych za obsługę klienta i realizację zamówień.

Obsługa klienta stanowi kluczowy element każdego przedsiębiorstwa. Przemyślana i dobrze zorganizowana obsługa jest kluczowym czynnikiem zdobywania lojalnych konsumentów. Na poziom obsługi wpływa przede wszystkim pakowanie paczek w sklepie internetowym na proces ten składa się szybkość obsługi, dostępność towaru w magazynie czy sfera transportu.

Niebagatelne znaczenie mają również systemy informacyjne stosowane w firmie. Zadowolenie klientów rośnie w miarę efektywnego zaspokajania ich potrzeb. Oceniając zdolność systemu logistycznego firmy do zaspokajania wymagań klientów, ważne jest uwzględnienie terminowości, niezawodności, dostarczania odpowiednich informacji i zapewnienia wygody.

Obsługa sklepów internetowych magazyn, zawiera w sobie również konfekcjonowanie towarów, kompletowanie zamówień.

Konfekcjonowanie towarów to przygotowanie poszczególnych produktów i zabezpieczenie w odpowiedni sposób, aby bezpiecznie mogły zostać wysłane do klienta. W procesie pakowanie paczek w sklepie internetowym niezwykle istotne jest właściwe zabezpieczenie ich podczas transportu, aby uniknąć uszkodzeń. Kluczowe jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy w celu optymalizacji czasu i kosztów przeprowadzenia tych działań.

Efektywna i racjonalna obsługa sklepu internetowego powinna wykazywać się następującymi cechami:

  1. Właściwe kompletowanie zamówień – zapewnia kompletność i zgodność produktów z oczekiwaniami klientów. Konfekcjonowanie towarów ma niebywałe znaczenie. 
  2. Zabezpieczanie towaru w przesyłkach – chroni produkty przed uszkodzeniem podczas transportu, dbając o ich nienaruszony stan.
  3. Wysyłanie zamówień zgodnie z ustalonymi terminami – gwarantuje terminowość dostaw, co przekłada się na zadowolenie klientów.
  4. Estetyka procesu pakowania – dba o schludny wygląd opakowań, co wpływa na pozytywne wrażenie odbiorców.

 

Dlaczego warto postawić na profesjonalną obsługę sklepów internetowych

Obsługa logistyczna sklepów internetowych i powierzenie tego zadania zewnętrznej firmie przekłada się przede wszystkim na odciążenie obowiązków, zaoszczędzenie czasu i środków, a także otwiera możliwość dalszego rozwoju. Korzystając z pomocy w realizacji tego typu zleceń, możesz skupić się na innych niezbędnych aspektach prowadzenia działalności.

Obsługa całego procesu – od zamówienia aż po dostarczenie do rąk klienta.

Warto zwrócić uwagę, że nasza kompleksowa obsługa sklepów internetowych obejmuje nie tylko pakowanie paczek w sklepie internetowym ale również składowanie towarów w magazynie. Jest to szczególnie istotne w okresach intensywnego rozwoju przedsiębiorstwa, kiedy liczba zamówień gwałtownie wzrasta w krótkim czasie. Zajmiemy się kompletowaniem, pakowaniem i szybką wysyłką zamówień.

 

Co-packing

co packing znany również jako pakowanie usługowe, obejmuje szereg procesów składających się na kompletowanie produktu lub towaru do jego finalnej, gotowej do wysyłki lub sprzedaży formie opakowania.

Ta usługa polega na spakowaniu towaru przed wysyłką lub z myślą o sprzedaży. Najczęściej korzystają z niej sklepy internetowe, które unikają inwestowania w wewnętrzny dział pakowania. Zlecanie tego rodzaju zadań zewnętrznej firmie jest korzystne, ponieważ eliminuje koszty stałe związane z zatrudnieniem pracowników oraz wydatki na szkolenie personelu zależnie od rodzaju pakowanych towarów. Co-packing doskonale sprawdza się także w przypadku firm, które przygotowują okazjonalne produkty (np. świąteczne czy upominkowe) oraz tych, które chcą przepakować część towaru w celu ponownej sprzedaży lub dołączenia do opakowań broszur czy kuponów promocyjnych.

Co packing pozwala skutecznie zoptymalizować procesy logistyczne w branży e-commerce, umożliwiając bardziej efektywne zarządzanie firmą. Zlecenie tej usługi zewnętrznej ogranicza koszty prowadzenia biznesu i umożliwia zaoszczędzenie czasu, co z kolei pozwala przeznaczyć go na inne działania na rzecz firmy.

 

Pro-logis — pakowanie i wysyłka według najwyższych standardów

Korzystanie z kompleksowej obsługi sklepu internetowego powierzonej profesjonalistom przyspiesza osiągnięcie sukcesu w e-commerce poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz sprawnego procesu realizacji zamówień.

 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy gotowi służyć profesjonalną pomocą i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z naszym biurem telefonicznie lub wypełnij formularz

PRO-LOGIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Piotra Bardowskiego 10

03-888 Warszawa

KONTAKT:

Edyta Pogorzelska

tel. 504 703 153

mail: e.pogorzelska@pro-logis.waw.pl

 

SOCIAL MEDIA


    Call Now Button